20% LISÄALE kaikesta. Koodi:  SALE20 

25% LISÄALE luokan ulkomatoille. Koodi:   UD25 


Reklamaatio

Onko sinulla vaurioitunut tai virheellinen tuote reklamoitavana? Meillä SE Mattor haluamme varmistaa, että reklamaatioprosessisi sujuu mahdollisimman mutkattomasti ja helposti.

Täytä alla oleva lomake mahdollisimman tarkasti. Mitä enemmän tietoja meillä on reklamaatiostasi, sitä nopeammin voimme käsitellä asian ja auttaa sinua.

Vastaamme mahdollisimman pian, yleensä noin 7 työpäivän kuluessa. Huomaa, että tähdellä (*) merkityt kentät on täytettävä, jotta lomake voidaan lähettää.

Image size Should be less 10MB.
Image is required

Tärkeitä Linkkejä ja Tietoa:

  • Ole hyvä ja lue käyttöehdot ymmärtääksesi oikeutesi ja vastuusi reklamaatiotilanteessa.
  • Valmistaudu reklamaatioon varmistamalla, että sinulla on kuvia mahdollisista vaurioista ja säilytä pakkaus ja tuote, johon reklamaatio kohdistuu, kunnes kuulet meiltä.
  • Jos et ole tyytyväinen reklamaatiomme käsittelyyn ja haluat valittaa päätöksestä, ota meihin yhteyttä saadaksesi lisäohjeita.

Olemme täällä tekemässä reklamaatiosta sinulle mahdollisimman helppoa ja oikeudenmukaista. Kiitos, kun valitsit SE Matot!

Lisää Reklamaatiosta

SE Mattor tarjoaa turvallisen ja sujuvan reklamaatioprosessin. Jos sinulla on vaurioitunut tai virheellinen tuote, voit reklamoida sen meillä. Käsittelemme asian niin pian kuin mahdollista, yleensä 7 työpäivän kuluessa.

Kuinka reklamoin?

Reklamoidaksesi tuotetta täytä alla oleva lomake. Mitä enemmän tietoja voit antaa meille reklamaatiostasi, sitä nopeammin voimme käsitellä asian.

Lomakkeessa ilmoitat seuraavat tiedot:

  • Nimesi ja yhteystietosi
  • Tilausnumero
  • Tuotetiedot, mukaan lukien malli- ja artikkelinumerot
  • Kuvaus reklamaatiosta
  • Kuvat vauriosta

Huomaa, että tähdellä (*) merkityt kentät on täytettävä, jotta lomake voidaan lähettää!

Mitä tapahtuu reklamaationi jälkeen?

Kun olemme vastaanottaneet reklamaatiosi, otamme sinuun yhteyttä vahvistaaksemme sen vastaanottamisen. Tämän jälkeen tutkimme reklamaatiosi ja ilmoitamme päätöksestämme.

Jos reklamaatiosi hyväksytään, tarjoamme sinulle seuraavat vaihtoehdot:

  • Uusi tuote
  • Palautus
  • Tuotteen korjaus

Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos arvioimme sen perusteettomaksi.

Toivomme, että olet tyytyväinen SE Matotilta saamaasi tuotteeseen. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Päivitetty: 25.6.2024